Sabtu, 5 Mac 2011

pejamkan mataku~

Jam da kul 2.26 pg tp aku still xdpt tdooo..arghh!!tension tul ah selalu cam ni.insomia ke aku ni??aduh,ni lah padahnya kalu selalu tdo lmbat cam new xdpt insomia!heyy u’olss!!bkn aku xnk tdo..actually asgment last minit la yg menyebabkan aku xdpt tdoo huahuahau!!normal lark n,majority la student ipta yg bt esement last minute  mn xnyew awal2 asyik melalok jerk termasuk aku jgk la..bkn ape last2 minute fuhh,bkn main agi mencurah2 idea..hee~ tu yg best bt esement last minutes..!!
Hey!hey!wahai mataku yang chantek bilew mau tidoww ni..plizz la cian ckit kat tuan mu ni.da la esk kn bgn awl2 pagi..bgn kew??haha niat cam nk je bgn awal esk tu pom kalu bgn lar..actually,niat nk bgn awl bkn ape pom juz nk pegi aktiviti kolej jew around kul 9am ade debate..walaupom x berape minat terpaksa la meminatkn dri ughhh!!cam ni la kehidupan as a student “college”,mane xnye kena kumpul cop kolej!! Kalu x konfem kn tendang hostel  adui,knpa la walaupon kat university tp still ade agi aktiviti kolej ni..bsn toi la..kalu ikutkan hati aku mls je nk aktif & ade niat gak ah nk sewa kat lua,memandangkan kat cni agak scary terpaksa la aktif kolej..!! lagi2 byak sgt kes2 yg terjadi akhir2 ni especially kat area DESA ILMU mane xnya ade kawan aku hampir2 kn ragut & penah terjadi kat depan mata ak sendri..fuhh,masa tu jgn ckp la terkejut tahap gaban la..lemah je aku nk jalan bl tgk peragut tuuu..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.